Gebruikersnaam:

secretariaat

Tiroler Musikfest Ittervoort

CoM
Op zaterdag 7 november a.s. organiseert fanfare Concordia de 13e editie van Colours of Music.
Ditmaal gaan we op de Oostenrijkse tour met een concertprogramma vol herkenbare traditionele Volksmuziek.

Gasten voor deze avond zijn o.a. Thijs Claessen met zijn alpenhoorn, de jonge talentvolle accordeonist Kyle Schielen en zanger entertainer Dieter Koblenz.
Zij zullen samen met de fanfare garant staan voor een sfeervolle, muzikale avond. Na afloop volgt als vanouds een supergezellige afterparty met Ohne Gewähr.

Het concert zal plaatsvinden op zaterdag 7 november in CC de Mortel in Ittervoort, aanvang 20.00 uur.

De toegang bedraagt € 15,00.

Kaarten zijn verkrijgbaar bij:

Adams Muziekcentrale, Aziëstraat 17 of Gebr. Vries, Margarethastraat 7 in Ittervoort

naar boven | 25-09-2015 | Webmaster

Muziek Colours of Music 2014

CoMHet heeft even geduurd maar de muziek van Colours of Music 2014 is te beluisteren in het ledenportaal onder het menu-item "Downloads".

Wat de opname betreft was er een geluk bij een ongeluk. De opname van Jan Timmermans (hofleverancier CoM-opnames) was namelijk compleet mislukt. Doordat Jack Manders, net een nieuw opname-apparaat gekocht, ook opnames van deze avond heeft gemaakt is het grootste gedeelte van deze avond toch nog digitaal te beluisteren.

Dat niet alles is opgenomen komt doordat het totale concert meer dan twee uur heeft geduurd. Te beluisteren zijn de werken vanaf "Crown Imperial" tot en met "It's Oh So Quiet". Dus er zijn geen opnames van de laatste vier werken, "A Tribute to Lionel" tot en met de finale "Hey Jude".

Ik wil bij deze, namens de hele fanfare, Jack Manders hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van zijn opnames.

naar boven | 11-01-2015 | Thijs Verstappen